To-go cup design

Tags:

Hej alle

Jeg sidder og overvejer at lave nogle to-go cup designs, men har lige et spørgsmål. Jeg har fået en template fra trykkeren, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal lave designet! Templaten buer jo, som når koppen er foldet ud - men skal jeg så lave mit design buet fra starten af, eller "warp'e" det senere hen?

Håber der er nogle som kan forklare mig processen med to-go kopper!

Mange tak

Kristian

Hej! Før du kan deltage i debatten, kan du hurtigt lave en bruger her. Som bruger kan du selv indsende nyheder til forsiden, deltage i forummet samt have din egen profil.

Kommentarer

Svaret på alt: spørg printeren.
Er her egenlig bare for at høre om du havde nogle billeder af blanke cups man kan mock-uppe på? Har netop gang i det samme

Hej krusnof,

Da jeg lavede en kop for en del tid siden, leverede jeg trykket i alm. "kvadratisk" format, dvs, den bredeste del "toppen" inc. overlapning. ??? giver det mening? men spørg ALTID trykkeren hvad personen vil, det er dem som ved det ;)

lulubulu
Leder lige efter tegningen fra trykkeriet så skal jeg nok poste den her...

det ville være fantastisk !!

Tak begge - jeg har skabeloner fra Genimi, som skulle trykke dem. Der er 3 forskellige - men de er alle i arch'e format (altså buede). Det er derfor det undrede mig, hvis man selv skulle "arche" sit layout selv - det virker for upræcist i min verden.

Hvis I vil have skabelonerne, så skriv en mail ;-) kristian snabela kruse . dk

Og tak!!