Kritik af hjemmeside

Tags:

Hey hey...

Jeg har i den sidste tid arbejdet med at redesigne min hjemmeside.
Derfor ville det være en stor hjælp, hvis I ville kigge på den, og skrive hvad i synes om den.

På forhånd tak!

Thomas Lundin
thomaslundin.dk

Hej! Før du kan deltage i debatten, kan du hurtigt lave en bruger her. Som bruger kan du selv indsende nyheder til forsiden, deltage i forummet samt have din egen profil.

Kommentarer

Hey Thomas L.
Egentlig er der ikke så meget at sige til din hjemmeside, da der jo ikke sker noget ud over det sædvanlige. Nem og overskuelig, fint horisontalt flow. Synes ikke dit navn/logo er optimalt, hvad vil du med det? THOMas LUNDIN THOM AS LUNDIN ? THOM ASS LUNDIN ? thom AS lundin ? THOM as LUNDIN ? LÆS: Thom som Lundin??? Det tænker jeg - Er det meningen at THOMAS skal brydes, er der tanker bag eller udelukkende et grafisk træk.
Ydermere finder jeg det irriterende at der dannes scroll bar i højre side, når det ikke er nødvendigt, den bliver selvom vinduet udvides.

Mig igen
Ovenstående skulle ikke fremstå så negativt som det måske gør, sorry, det er jo et udemærket site. Måske du selv kunne uddybe, hvad dine tanker er. Skal det bare være et almindeligt portfolio site, eller ønsker du feedback så du kan optimere den yderligere, så den måske skiller sig ud fra mængden, eller vil du bare gerne have DD-folk til at besøge den... :-)

Jeg kunne også gerne tænke mig kritik på sebastianlyserena.dk v.10.5 sebastianlyserena.dk
mangler stadig et par projekter og fin justeringer. . (ikke testet på windows yet)

@MrLySerena:

Du skal stave Denmark med stort "D" hver gang.... i din "About". Og så hedder det "suburbs of" og ikke "to". Ka godt li den.

opppsi ... tak Rasmus! ses på skolen :)

@thomas .
Der er noget med linieafstanden som jeg ville fixe. Afstanden mellem "Projekter" [ ul tag ] og Tante olga [ li tag ] er for stor eller i hvert fald den samme som brødteksten i menupunkt "Om".
Endvidere er afstanden fra "Om" til "Info" og fra "Info" til "Randers Sport" den samme, hvilket i mit hovede gør, at Info punktet hænger og flyver lidt uden rigtig at høre til nogen steder. Ellers er din siden en klassisk indexhibit sort på hvid overskuelig side osv, hvilket fungerer helt ok.
Nu skal jeg passe på hvad jeg siger, fordi indexhibit har det med at have større linieafstand i safari browseren fremfor firefox.

Flot site - og du fremstår entusiatisk!