client area
Tags:jeg leder efter en løsning til at lave et client area med. jeg har brug for noget hvor jeg kan vise kunder 'work in progress' i form af jpg, pdf, mov og zip. og det hele med username/pwd. det skal kunne installeres på min egen webserver.
er der nogen der kender en købe eller open source løsning? jeg har søgt en del på det og kan ikke finde noget. jeg kan ikke være den eneste der kunne bruge noget sådan...
hvad gør andre ved samme problem?
The Lowdown
Dansk Dynamit handler om
grafisk design
/ fotografi
/ kunst
/ typografi
/ københavn
/ illustration
/ typografi
/ Design
/ arkitektur
/ branding
/ identitet
/ webdesign
/ design
/ dansk dynamit
/ koncept
/ Bøger
/ website
/ installation
/ art direction
/ udstilling
/ musik
/ video
/ mac
/ plakat
/ film
/
Hej! Før du kan deltage i debatten, kan du hurtigt lave en bruger her. Som bruger kan du selv indsende nyheder til forsiden, deltage i forummet samt have din egen profil.
Kommentarer
21. January 2010 kl. 15:40
Desværre kender jeg ikke til et sådant system - og har af en eller anden grund heller aldrig tænkt over det. Men det ville være fantastisk hvis det fandtes, så var jeg også på.
Pt. sender jeg bare en frygtelig masse jpg, pdf osv. over mail - det andet ville være så meget lettere.
2. March 2010 kl. 22:02
Jeg lytter også lige med her. Er selv på jagt efter en løsning som den du beskriver klor.
3. March 2010 kl. 00:16
Har haft fat i et lignende system før. Det kan være jeg kan støve det op igen.
Men forglem ej hvad man kan lave med lidt htaccess og active directory med css styling
3. March 2010 kl. 10:00
Jeg ville også anbefale htaccess. Det er super simpelt. Har sat et eksempel op her: http://rough.dk/client
Man kan ikke tilgå .htaccess filen udefra
Mapper står først
Mulighed for custom header og footer html
Mulighed for custom ikoner
Mulighed for at skjule filer, filtyper og mapper.
Det er det ultimative CMS!
5. March 2010 kl. 20:41
File Thingie
Relay
Kunne være muligheder....