PRAKTIK - NYC - HASTER!

Tags:

JEG LEDER EFTER MULIGE STEDER AT SØGE PRAKTIK INDE FOR DET GRAFISKE FELT, I NYC??? ER DER NOGLE DER KAN HJÆLPE MED NOGLE GODE FORSLAG? JEG HAR SELV KIG PÅ SAGMEISTER OG RUMOURS.

JEG VIL BLIVE SÅ GLAD, SÅ GLAD HVIS DER VAR NOGLE DER KUNNE HJÆLPE? JEG TAGER AFSTED PÅ UDKIG PÅ TORSDAG D. 11.

MVH LAURA

Hej! Før du kan deltage i debatten, kan du hurtigt lave en bruger her. Som bruger kan du selv indsende nyheder til forsiden, deltage i forummet samt have din egen profil.

Kommentarer

Danske Hello Monday hvis du er til web ting.

Tror ikke de er i NYC mere. Det var vist nok Jakob Kahlen, der var kontakten dér - og han er i Vestergade nu.

Tror måske nonformat har noget der - men det er ik så tydeligt på deres web, men der står et us fon nr

Battin skrev:
Tror ikke de er i NYC mere. Det var vist nok Jakob Kahlen, der var kontakten dér - og han er i Vestergade nu.

Tror nu stadig Andreas Anderskou sidder i New York. Ifølge deres hjemmeside har de stadig adressen på Broadway. AuraForLaura, du kan jo smide dem en mail for at være sikker, hvis det da overhovedet er noget for dig.

Mener at Sebastian Gram befinder sig på hellomonday's NYC kontor. Desuden er non-format flyttet til Oslo.

Seriøst? Uh, nice jeg bor pt i oslo, må hellere se om jeg kan få lov til at kigge forbi så :)

Aha, ser man det.

Spændende med Non Format. Var det ikke oprindelig en englænder og en nordmand?

Battin skrev:
Spændende med Non Format. Var det ikke oprindelig en englænder og en nordmand?

Det var det nemlig, og er det vel egentlig stadig :) De har virkelig lavet nogle spændene ting gennem tiden!

Ja non format kunne være en skøn ide, men det er nu desværre rykket til Oslo. Jeg synes måske hellomonday er lidt for "corporate" til mig.
Det er en jungle som sagt, håber på nogle har et godt tip!

Ved at Jacob Wildschiødtz sidder i New York nu hos NR2154's afdeling dér. Prøv at hør ham ad.

Project Projects er en go idé....
Sagmeister tror jeg du skal være ude fem år inden