Hej dynamit drenge og piger..

Jeg skal en tur til Århus og se på kunst på lørdag. Planen er at tage en tur forbi ARoS, men vil også gerne et smut forbi nogle mindre steder.

Er der nogen der har nogle anbefalelsesværdige gallerier man kunne svinge forbi?.

Har kigget mig lidt omkring og syntes V58 virker fedt..

Hej! Før du kan deltage i debatten, kan du hurtigt lave en bruger her. Som bruger kan du selv indsende nyheder til forsiden, deltage i forummet samt have din egen profil.

Kommentarer

Hey fraende
Jeg kommer fra Århus, så kan anbefale et par steder. Når du er i Vestergade (V58), så kig ind hos Machwerket, lille sted, men til tider med spændende udstillinger. Lige overfor ligger Lynfabrikken, det kan også være interessant at kigge indenfor der. I det hele taget er der mange spændende ting i Vestergade, den er ikke lang, men her er gallerierne samlet, så bare hold øjnene åbne.
Hvis du bevæger dig hen langs åen, hen til Hovedbiblioteket/Mølleparken, gå da over på den anden side af åen, og du ville komme op til Kunstbygningen som faktisk er den mest interessante udstillingsbygning i Århus, her har jeg set de bedste udstillinger, niveauet plejer at være højt, nytænkende og eksperimenterende.

God tur
KRUKKENLUND