Hjemmeside design

Tags:

Dav, jeg har lavet en ny hjemmeside, som jeg så stille har arbejdet på, men mangler lidt kritik, da det er svært at se subjektivt på noget, man selv har lavet..
Det skal lige siges, at det er en personlig hjemmeside, med et "arkiv", aka en portfolio på alt jeg laver - Så hele ideen er et simpelt design, hvor hurtigt kan finde hvad man vil, uden at skulle igennem flere undermenuer - Faktisk er min ide, at kun bloggen, kommer til at have en direkte undermenu, med fx 5 indlæg på forsiden og så en (see more..) knap

Anyway, her er den: (et preview, men er taget direkte fra firefox, så ser sådan ud i browsers)

Hej! Før du kan deltage i debatten, kan du hurtigt lave en bruger her. Som bruger kan du selv indsende nyheder til forsiden, deltage i forummet samt have din egen profil.

Kommentarer

godt arbejde, men måske logoet burde slippe for den der baggrund bagved, da det skaber forvirring rent visuelt. struktur m.v. ser fint ud, så du er da sluppet meget fint fra dette hjemmeside design. jeg søgte lidt tilfældig på google for at finde noget der har samme simple struktur og stil som dit hjemmeside design, og du kan så evt. se dette efter min mening meget brugervenlige hjemmeside design . Det er nok også lavet af en professionel, men du kan måske få lidt idéer derfra, jeg synes det er fedt nok at du ikke har overplastret det med alt muligt og holdt det helt simpelt.
held og lykke med det, hilsner michael

Tag evt. et kig på denne artikel der fortæller lidt om hvilke trends der er i webdesign i 2010.

Giver ikke særlig meget mening at kigge på trends. Du skal lave sitet til dig selv, ud fra dig selv og virker efter min mening forkert bevidst at spejle sig i andre.

Det er selvfølgelig rigtig hvad Kasper siger. Det er først og fremmeste til dig selv du laver, men det jeg mente med det link var at du måske kunne hente lidt inspiration. My bad at jeg ikke fik skrevet det, sorry.